sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Haaste!

Sain haasteen Äiti ja Melukylän lapset -blogin Terhiltä. Yritän vastailla parhaani mukaan näillä univajeisilla aivoillani :)

Haastetun bloggaajan tulee:

* Kertoa 11 asiaa itsestään
* Vastata haastajan kysymyksiin
* Keksiä erinäinen määrä uusia kysymyksiä seuraavalle
* Haastaa muutama bloggaaja


11 totuutta

1) Minulla on silmälasit.
2) Olen kissaihminen.
3) Olen onneton tunari kasvien kanssa, ja useimmat kuoleekin kuukauden sisällä minun hoidossani.
4) Minulla on kuitenkin kasvimaa ja kasvihuone (apua, tässä kohtaa mietin oikeata sanaa vähintään 10 minuuttia ja lopulta löysin oikean sanan netistä... pitäisikö huolestua?)
5) Kaikki blogin kuvat on otettu puhelimella, koska olen liian laiska lataamaan kuvia kamerasta koneelle.
6) Meillä on aina tavarat hujanhajan.
7) Inhokkivärini on kirkkaankeltainen.
8) Jos joku asia harmittaa minua, paasaan siitä päivätolkulla.
9) En voi juoda kahvia, koska saan siitä refluksia ja alan röyhtäilemään ketjussa.
10) Minulla oli pienenä paha siitepölyallergia ja "maitorupi" (todennäköisesti myös maitoallergia)
11) En ottanut mieheni sukunimeä mennessämme naimisiin 6 vuotta sitten.

Mitä teet 5 vuoden päästä?

Toivottavasti olen silloin kolmen lapsen äiti ja teen samaa kuin nyttenkin. Suunnitelmat on siis hurrrjat!

Kesä vai talvi?

Ööh, onko pakko valita? Otan molemmat! Ja oikeastaan keväänkin, kun taas syksyn voisi puolestani skipata suoraan talveen. Kesä ilman talvea ei tunnu miltään, mutta toisaalta ikuisessa talvessakaan en voisi elää.

Mitä on oikealla puolellasi?

Hirmuinen läjä mainospostia, jota olen yrittänyt tiputella lehtikoriin. Siis yrittänyt, koska kissa nukkuu siinä joka kerta, enkä raski herättää.

Suosikki herkkusi?

Kuivahedelmiin tulee himo kun yhden sattuu suuhun napsaisemaan. 

Lentokone vai laiva?

Ehdottomasti lentokone. Tosin olen katsonut Foxilta tulevaa "Lentoturmatutkintaa" vähän liikaa viimeaikoina ja alannut ehkä hieman jopa pelkäämään lentämistä :D

Nukutko sängyn oikealla vai vasemmalla puolella?

Oikealla.

Mikä muisto lapsuudestasi on jäänyt parhaiten mieleesi?

Olin noin neljä-viisivuotias kun kävimme vanhaan hiekkakuoppaan muodostuneessa altaassa uimassa. Muistan sen, kun vesi oli niin kirkas että pystyi näkemään varpaansa vaivatta. Isä uitti minua uimapatjalla ja äiti ja mummo katselivat rannalla eväiden kanssa. Muistan auringonlämmön ja kirkkauden, ja sen, että olin todella onnellinen. Hassua, onhan noita muitakin samantyylisiä tilanteita ollut, mutta tuo vain on jotenkin syöpynyt mieleeni.

Teatteri vai elokuvateatteri?

Elokuvateatteri. 

Sitten kysymykset seuraaville:

Turhin laite kodissasi?
Viimeisin katsomasi dokumentti?
Toffee vai lakritsi?
Lapsuuden lempikirjasi?
Jos olisit julkisuuden henkilö, niin mistä asiasta/miltä alalta haluaisit olla julkisuuteen päätynyt?
Minkä taidon haluaisit osata?
Mitä sinulla oli päälläsi ensimmäisessä koulukuvassasi?
Tietävätkö ystäväsi, että kirjoitat blogia?

Tämä haaste näyttää käyneen jo joka blogissa, ja nyt ei ole aikaa etsiä uusiakaan :) Joten jottei tämä jää julkaisematta, niin en varsinaisesti haasta ketään, mutta esimerkiksi Annimarin, Silmun ja Ansan vastauksia lukisin mieluusti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti